Известие

Collapse
No announcement yet.

свещи за подгряване на антифриз при жтд моторите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Прочетете превода на реотан моля.
    РЕОТАН - heating-resistor.

    И свещите са реотани
    Или си говорите за вариант с реотани подгряващи въздуха при радиатора на парното?
    Welcome to the real world

    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
      Прочетете превода на реотан моля.
      РЕОТАН - heating-resistor. Taka e, но реотаните не са PTC resistors, нали (които са специално изпълнение)? А тук става въпрос за heating PTC resistors без тирето. И тук не са оформени като свещи - справка ePer. Има разлика в изпълнението и начина на действие, но предназначението е един вид общо - да те сгреят по-бързо

      И свещите са реотани
      Или си говорите за вариант с реотани подгряващи въздуха при радиатора на парното? Те това е по-точното
      В творческия спор се ражда истината!

      Comment


      • #93
        Двата варианта си имат и + и -
        - Подгрев на антифриза - затопля по-бавно, но помага и на двигателя да влезе по-бързо в оптимален режим... при което и спира работа по-бързо.
        - Подгрев на въздуха - затопля по-бързо, но двигателя остава извън оптимален режим по-дълго... което води и до по-дълга работа на системата.

        Инак управлението им е сходно, според текста - при запален двигател - мери се напрежението в системата, външната (при по-новите и вътрешната температура) и тази на антифриза.
        Welcome to the real world

        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
          Двата варианта си имат и + и -
          - Подгрев на антифриза - затопля по-бавно, но помага и на двигателя да влезе по-бързо в оптимален режим... при което и спира работа по-бързо.
          - Подгрев на въздуха - затопля по-бързо, но двигателя остава извън оптимален режим по-дълго... което води и до по-дълга работа на системата.

          Инак управлението им е сходно, според текста - при запален двигател - мери се напрежението в системата, външната (при по-новите и вътрешната температура) и тази на антифриза.
          С едно уточнение - EGR-ът служи и за подгряване на антифриза чрез топлообменника си. Така, че тук имаме две системи - една за климатроника и една за антифриза и то независими

          Comment


          • #95
            къде беше ........
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
              къде беше ........
              Защо?

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от Venko36 Покажи съобщение
                С едно уточнение - EGR-ът служи и за подгряване на антифриза чрез топлообменника си. Така, че тук имаме две системи - една за климатроника и една за антифриза и то независими
                Какво затопля, като при 150 коньовото 2,4 JTD е същата мъка, като евро2 моторите, който нямат този топлообменник на EGR.
                Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                Alfa Romeo 156, 2.0TS

                Comment


                • #98
                  Дай номер на шаси

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от Venko36 Покажи съобщение
                    Дай номер на шаси
                    Това за мен ли е ?
                    Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                    Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                    Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                    Alfa Romeo 156, 2.0TS

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                      Това за мен ли е ?
                      Аха

                      Comment


                      • Е няма как да стане, че колата е на колегата и чак догодина, като се върне мога да му го искам, а и нещо не мога да схвана какво общо има vin-а с това, че не загравя колата му като хората?
                        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                        Alfa Romeo 156, 2.0TS

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                          Е няма как да стане, че колата е на колегата и чак догодина, като се върне мога да му го искам, а и нещо не мога да схвана какво общо има vin-а с това, че не загравя колата му като хората?
                          За да видя какво има инсталирано, защото тези с-ми за подгряване са опция.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Venko36 Покажи съобщение
                            Дай номер на шаси
                            Извинявам се много колега би ли проверил за моята алфа.
                            156 1,9 JTD - 06.11.1998
                            ZAR93200000057753- Идентификационен номер на превозното средство
                            Незнам ако трябва номер на двигателя ще го дам и него.Благодаря

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Venko36 Покажи съобщение
                              За да видя какво има инсталирано, защото тези с-ми за подгряване са опция.
                              Кажи така, защото и аз мога да ти дам инфо още сега. Колата няма нищо освен стандартното оборудване, освен въпросния топлообменник на EGR-а, но той е наличен на всички евро 3 мотори.
                              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                              Alfa Romeo 156, 2.0TS

                              Comment


                              • И аз имам такова тяло с свещи на малкия кръг на 145цат,и малко преди да влезе маркуча от термостат в купето има датчик явно е за температурата на антифриза.Не мога да разбера от къде се включва и кога работи,не мога и да сравня дали стопля по бързо от другите жтд-та.Но сега в тези студени дни с изправен термостат и калпав акумулатор(защото разбрах че и той им влияе на подгряването)си загрява сравнително бързо дори и на място за около 15мин без газ минава 70 градуса.
                                Има ли начин да задействам ръчно свещите чрез подаване на ток към релето и ако можете да ми кажете кое реле точно е за свещите.Аз също имам бушони като на колегата с 156цата който беше качил снимки само че при мен релетата пред акумулатора са по малко

                                Comment

                                Working...
                                X